Go with the flow!

Hey daar!
Vandaag heeft mijn lieve mama mij enorm blij gemaakt, ze kocht voor mij een flow magazine. Een magazine waar ik echt verzot op ben. Deze keer had ze een make it yourself versie, deze staat vol met superleuke diy's. Deze boekjes zijn enorm inspirerend. Naast make it yourself zijn er nog verschillende soorten magazines, zoals de zomerspecial, iedere maand een gewone flow, de paper lovers edities zijn ook geweldig leuk. Naast diy's en leuke papieren dingetjes (patroontjes, briefpapier,...) staan de gewone flow edities boordevol inspirerende en zeer motiverende tekstjes die mij al heel erg vaak hebben geholpen. Het flow magazine dat ik deze zomer kocht ging over RAOK (random acts of kindness), dit was beslist mijn favoriet. Ik zou mij enorm graag veel meer bezighouden met RAOK... als er iemand leuke ideetjes heeft om andere heel erg blij te maken, gewoon zomaar zonder reden mag je mij dit zeker laten weten en dan test ik het met héééél veel plezier uit.

Heel veel liefs,
Lien x

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

tijdreizen!

Precious memories