Precious memories

Ik heb net een geweldig weekendje achter de rug met fantastische vrienden, vol herinneringen die ik nooit zou willen vergeten.

Dit bracht me op een idee. Ik heb een pot gemaakt, mijn "precious memories jar" en in mijn dagboek nummer ik de pagina's vanaf nu en ik geef elke herinnering een mooie titel. Als ik dan iets meemaak waarop ik met enorm veel plezier wil terugkijken schrijf ik het uit in mijn dagboek en schrijf ik op een klein papiertje de titel en de paginanummer, dit stop ik dan in mijn bokaaltje. Het idee is dan om elke dag een papiertje te trekken en terug te blikken op een van de fantastische momenten die hopelijk nog gaan volgen.

Ik ben eens benieuwd of ik het volhoud en of het ook echt goed werkt zoals ik het voor ogen had. Volgende maand zal ik dan een update geven over of/hoe het gewerkt heeft

Heel veel liefs
Lienx

Reacties

Populaire posts van deze blog

tijdreizen!

Go with the flow!