Bloemen en een beetje impulsiviteit

Bloemen staan echt ergens bovenaan bij dingen die ik geweldig vind, als ik ergens prachtige bloemen zie staan pluk ik deze, laat ze drogen en plak ze dan zorgvuldig in een leren boekje (nog zoiets waar ik geweldig blij van wordt).

Daarstraks keek ik uit het raam van mijn kamer en zag in de tuin van de buren prachtige bloemen staan, je kunt dan waarschijnlijk wel al raden wat er toen in mijn hoofd schoot. De buurvrouw is ook net verhuisd naar een bejaardentehuis en het huis staat nu te koop en dus leeg, dit maakte dat het twijfelen niet al te lang duurde en ik dus besloot om over het tuinhek te klimmen een van de bloemen te plukken. Het bleek wel moeilijker dan gedacht en het begon dan ook nog eens gigantisch hard te regenen, maar uiteindelijk na veel wegen testen ben ik dan toch over dat hek geraakt en zit er nu dan een bloemetje te drogen tussen mijn boek. Veel mensen zouden zeggen "en dat voor een stom bloemetje", maar dat bloemetje en een beetje avontuur hier en daar maken mij gelukkig en dus had ik vandaag twee vliegen in één klap.


Heel veel liefs,
Lien x

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

tijdreizen!

Go with the flow!

Precious memories